Metody Badania Wizerunku w Mediach okładka

Średnia Ocena:


Metody Badania Wizerunku w Mediach

W czasach, gdy wygląd znaczy więcej niż charakter, iluzja symuluje prawdę, a tabuny spin doctors ("krętaczy") pozór i obrazy preparują a vista, nieźle jest mieć jakieś narzędzie demaskujące całą tę maskaradę. Starannie zaplanowana i wykonana analiza zawartości daje piorunujące rezultaty. Mniemaniom, interpretacjom i nadinterpretacjom przeciwstawia obiektywizm, rzeczowość, wymierność i weryfikowalność. Tylko tyle, czy aż tyle. A jeśli zna się i rozumie możliwości tej metody, można uzyskać jeszcze więcej. Autorzy Sposoby badania wizerunku w mediach prowadzą nas krok po kroku od teorii do praktyki, demonstrując na przykładzie analizy medialnego wizerunku Ryszarda Krauzego plusy tej sposoby badawczej.

Szczegóły
Tytuł Metody Badania Wizerunku w Mediach
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2008
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Metody Badania Wizerunku w Mediach w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Metody Badania Wizerunku w Mediach PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.