Średnia Ocena:
Metody Badania Wizerunku w Mediach
W czasach, gdy wygląd znaczy więcej niż charakter, iluzja symuluje prawdę, a tabuny spin doctors ("krętaczy") pozór i obrazy preparują a vista, nieźle jest mieć jakieś narzędzie demaskujące całą tę maskaradę. Starannie zaplanowana i wykonana analiza zawartości daje piorunujące rezultaty. Mniemaniom, interpretacjom i nadinterpretacjom przeciwstawia obiektywizm, rzeczowość, wymierność i weryfikowalność. Tylko tyle, czy aż tyle. A jeśli zna się i rozumie możliwości tej metody, można uzyskać jeszcze więcej. Autorzy Sposoby badania wizerunku w mediach prowadzą nas krok po kroku od teorii do praktyki, demonstrując na przykładzie analizy medialnego wizerunku Ryszarda Krauzego plusy tej sposoby badawczej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Metody Badania Wizerunku w Mediach |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Metody Badania Wizerunku w Mediach PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!