Średnia Ocena:
Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy
Pokonaj bariery hamujące wzrost!Dlaczego tak ciężko jest osiągnąć i utrzymać opłacalny wzrost? Większość menedżerów zarządza własnymi firmami tak, jak gdyby rozwiązanie tego problemu leżało w środowisku zewnętrznym: odnajdź atrakcyjny rynek, zbuduj odpowiednią strategię, zdobądź świeżych klientów.Jednak gdy Chris Zook i James Alen z Bain&Company bliżej przeanalizowali tę kwestię, okazało się, że za niezrealizowanie celów wzrostowych w 90 procentach odpowiedzialne są czynniki wewnętrzne, a nie zewnętrze – takie jak oddalenie się od pracowników pierwszej linii, kłopoty z odpowiedzialnością, mnożenie procesów i biurokracji, by wymienić choć kilka. Co więcej, niemalże wszystkie firmy przechodzą przez takie same przewidywalne kryzysy w takich samych, ściśle określonych fazach wzrostu. Nawet w przypadku zdrowych organizacji te kryzysy, jeśli nie zostaną właściwie potraktowane, tłumią zdolność firmy do dalszego wzrostu i mogą stać się przyczyną spadków. Najistotniejszym wnioskiem z badań Zooka i Allena jest konieczność zarządzania tymi punktami zapalnymi w rozwoju firmy poprzez przyjęcie "mentalności założyciela" – zachowań i sposobów myślenia, jakimi zazwyczaj wykazuje się dzielny i ambitny założyciel.Aby móc przywrócić firmie odpowiednie tempo, koncentrację i na nowo powiązać ją z klientami, należy mieć: typową dla buntownika jasną wizję i poczucie celu, zdecydowany sposób myślenia właściciela, nieustającą obsesję na temat pierwszej linii. Oparta na dziesięcioletnich badaniach twórców ponad firmami z nad czterdziestu krajów "Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy" poprzez szczegółowe analizy i inspirujące przykłady pokazuje, w jaki sposób każdy lider – nie tylko założyciel – może wdrożyć i zastosować sposób myślenia założyciela w własnej organizacji, żeby skierować ją na ścieżkę trwałego wzrostu."Zook i Allen dzielą się z nami własnymi bezcennymi spostrzeżeniami na temat ochrony założycielskiego celu, perspektyw i energii firmy poprzez zapobieganie negatywnym wpływom procesu instytucjonalizacji. Ich książka ebook nieustanna się dla mnie i mojego zespołu instrumentem, który pomógł ukształtować sposób naszego myślenia o naszej kulturze, strukturze i modelu biznesowym." Adrian Gore, założyciel i dyrektor generalny Discovery Group"W tej wyjątkowo istotnej i opartej na rozległych badaniach książce pdf Zook i Allen proponują szczegółowy plan działań prowadzący do uzyskania trwałego wzrostu. Przedsiębiorstwa budujące i utrzymujące zdrowe kultury rozwijają się dynamicznie i unikają zastoju. Bez względu na to, czy jesteś twórcą start-upu, inwestorem, czy również kierownikiem jednej z największych firm z listy Fortune 500, musisz mieć Mentalność założyciela!" Linda Rottenberg, współzałożycielka i dyrektor generalny, Endeavor Global"W miarę rozwoju firmy skala i złożoność jej działań mogą stać się realnym zagrożeniem dla impetu tego procesu. Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy Zooka i Allena zawiera cenne wskazówki, które pomogą liderom zachować zwinność i utrzymać sukces." Les Wexner, założyciel i dyrektor generalny, L Brands
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy |
Autor: | James Allen, Chris Zook |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!