Marketingowe zarządzanie apteką okładka

Średnia Ocena:


Marketingowe zarządzanie apteką

Ostatnie zmiany w niemal farmaceutycznym postawiły apteki przed świeżymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże lekarstw refundowanych a także zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zbiór instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów a także umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki. W książce pdf omówiono: zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków, sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych, reguły ustalania cen, metody skutecznej komunikacji z pacjentami. Adresaci: Opracowanie jest skierowane do właścicieli i kierowników aptek a także pracujących w nich magistrów farmacji. Może być też przydatne podmiotom współpracującym z tymi placówkami, czyli producentom, hurtownikom a także firmom świadczącym usługi dla aptek.

Szczegóły
Tytuł Marketingowe zarządzanie apteką
Autor: Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketingowe zarządzanie apteką w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketingowe zarządzanie apteką PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.