Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Ostatnie zmiany w niemal farmaceutycznym postawiły apteki przed świeżymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże lekarstw refundowanych a także zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zbiór instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów a także umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki. W książce pdf omówiono: zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków, sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych, reguły ustalania cen, metody skutecznej komunikacji z pacjentami. Adresaci: Opracowanie jest skierowane do właścicieli i kierowników aptek a także pracujących w nich magistrów farmacji. Może być też przydatne podmiotom współpracującym z tymi placówkami, czyli producentom, hurtownikom a także firmom świadczącym usługi dla aptek.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketingowe zarządzanie apteką |
Autor: | Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.