Średnia Ocena:
Marketingowe zarządzanie apteką
Ostatnie zmiany w niemal farmaceutycznym postawiły apteki przed świeżymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże lekarstw refundowanych a także zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zbiór instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów a także umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki. W książce pdf omówiono: zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków, sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych, reguły ustalania cen, metody skutecznej komunikacji z pacjentami. Adresaci: Opracowanie jest skierowane do właścicieli i kierowników aptek a także pracujących w nich magistrów farmacji. Może być też przydatne podmiotom współpracującym z tymi placówkami, czyli producentom, hurtownikom a także firmom świadczącym usługi dla aptek.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketingowe zarządzanie apteką |
Autor: | Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketingowe zarządzanie apteką PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!