Marketing w turystyce i rekreacji okładka

Średnia Ocena:


Marketing w turystyce i rekreacji

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma a także destynacja turystyczna, żeby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku a także znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając:· podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych a także obszarów turystycznych,· rynek usług turystycznych i rekreacyjnych,· zachowania klientów na tym rynku,· fragmenty marketingu-mix (5P),· marketing terytorialny w turystyce,· markowy produkt turystyczny,· nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,· marketing relacji w turystyce i rekreacji,· badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały mowa narracji powodują, że jest idealnym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja a także specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z  Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu a także Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.

Szczegóły
Tytuł Marketing w turystyce i rekreacji
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing w turystyce i rekreacji w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing w turystyce i rekreacji PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.