Marketing w chaosie. Jak budować marki w świecie bez reguł okładka

Średnia Ocena:


Marketing w chaosie. Jak budować marki w świecie bez reguł

„Marketing w chaosie” to manifest i kompas dla marketerów, liderów i autorów marek, którzy chcą funkcjonować dzielnie w świecie bez reguł. To nie przewodnik po schematach, ale wezwanie do budowania strategii odpornych na kryzysy, zmienne nastroje i algorytmy. Bartosz Błaszczyk łączy inspirujący styl z praktyczną wiedzą. Książka ebook dla tych, którzy wierzą, że marka to więcej niż produkt – to opowieść, tożsamość i siła zdolna przemieniać rzeczywistość. Każdy epizod to narzędzie do projektowania przyszłości: od zarządzania chaosem po tworzenie emocjonalnie inteligentnych marek. Dodatki zawierają konkretne ćwiczenia, strategie i technologie gotowe do wdrożenia. Jeśli czujesz, że stare reguły już nie działają – ta książka ebook jest dla Ciebie.

Szczegóły
Tytuł Marketing w chaosie. Jak budować marki w świecie bez reguł
Autor: Bartosz Błaszczyk
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Bartosz Błaszczyk
Rok wydania: 2025
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing w chaosie. Jak budować marki w świecie bez reguł w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing w chaosie. Jak budować marki w świecie bez reguł PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.