Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem, pełnym danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiającym pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii: analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii, narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w Internecie, organizacja zdarzeń kulinarnych, opowieści o tych, którym się udało i dlaczego. "Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą, Made in Italy jest symbolem jakości i smaku. Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy a także znamy ich restauracje. »Marketing smaku« jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują wyniki własnych studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu język nie tylko o marketingu tradycyjnym, lecz również o działaniach marketingowych w Internecie a także organizacji zdarzeń kulinarnych (eventów). Treści pokazywane w książce pdf ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku."dr hab. Witold Kowal, prof. UE Dyrektor Instytutu Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing smaku |
Autor: | Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Esteri |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.