Średnia Ocena:
Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej
W realiach gospodarki wolnorynkowej rola pełniona przez opakowania nie sprowadza się już wyłącznie do zabezpieczania towarów; obecnie jest to jeden z istotniejszych fragmentów działań promocyjnych, a proces ich kreacji jest czasochłonny i kosztowny. Dlatego konkurenci rynkowi nierzadko ulegają pokusie skorzystania z poczynionych przez rywali nakładów i dopuszczają się naśladownictwa opakowań. Praktyki te dotykają nie tylko przedsiębiorców, lecz także konsumentów.W pokazywanej monografii autorka podjęła się analizy skomplikowanego z prawnego punku widzenia zjawiska naśladownictwa opakowań produktów słynnych marek w świetle prawa własności intelektualnej, rozważając szczegółowo także dużo ważnych kłopotów o charakterze uniwersalnym.W pracy wykorzystano dorobek doktryny i judykatury polskiej a także zagranicznej; w szerokim zakresie uwzględniono także ustawodawstwo UE a także orzecznictwo ETS.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej |
Autor: | Jasińska Katarzyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!