Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W realiach gospodarki wolnorynkowej rola pełniona przez opakowania nie sprowadza się już wyłącznie do zabezpieczania towarów; obecnie jest to jeden z istotniejszych fragmentów działań promocyjnych, a proces ich kreacji jest czasochłonny i kosztowny. Dlatego konkurenci rynkowi nierzadko ulegają pokusie skorzystania z poczynionych przez rywali nakładów i dopuszczają się naśladownictwa opakowań. Praktyki te dotykają nie tylko przedsiębiorców, lecz także konsumentów.W pokazywanej monografii autorka podjęła się analizy skomplikowanego z prawnego punku widzenia zjawiska naśladownictwa opakowań produktów słynnych marek w świetle prawa własności intelektualnej, rozważając szczegółowo także dużo ważnych kłopotów o charakterze uniwersalnym.W pracy wykorzystano dorobek doktryny i judykatury polskiej a także zagranicznej; w szerokim zakresie uwzględniono także ustawodawstwo UE a także orzecznictwo ETS.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej |
| Autor: | Jasińska Katarzyna |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
| Rok wydania: | 2010 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.