Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Twórca dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje zapytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do typowego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują pomiędzy nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza |
| Autor: | Zajdowski Karol |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Dom Wydawniczy Elipsa |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.