Średnia Ocena:
Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza
Twórca dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje zapytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do typowego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują pomiędzy nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza |
Autor: | Zajdowski Karol |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Dom Wydawniczy Elipsa |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!