Marketing produktów farmaceutycznych. Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia okładka

Średnia Ocena:


Marketing produktów farmaceutycznych. Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia

Na rynku, gdzie popyt jest nierzadko niższy od oferty, marketing stara się – za pomocą własnych specjalnych technik – stworzyć różnicę między nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jest i pozostanie dyscypliną strategiczną w zarządzaniu biznesem też w tak specyficznym sektorze jak ochrona zdrowia, gdzie musi mierzyć się nie tylko z niekorzystną koniunkturą gospodarczą, lecz również z pojawieniem się „superpacjenta”, coraz lepiej poinformowanego i coraz bardziej zintegrowanego. Książka ebook przedstawia, w sześciu rozdziałach, zmiany zachodzące na rynku i równocześnie omawia podstawowe narzędzia robocze marketingowca; kolejne jej epizody prowadzą czytelnika w przystępny sposób drogą od scenerii działań do szczegółowego opisu podstawowych metod analizy marketingowej stosowanych w sektorze CHC.W książce pdf omówiono m.in. następujące zagadnienia: sceneria, w którym musi działać firma. Trendy kształtujące sektor i sposób prowadzenia działalności gospodarczej nadejście superpacjenta i jego nowego sposobu zarządzania zdrowiem ewolucję kanałów dystrybucyjnych marketing inbound: narzędzie do współpracy z pacjentami, coraz lepiej poinformowanymi i aktywnymi zawód marketingowca: porady i zalecenia jak być skutecznym metody analizy biznesowej, opisywane w syntetycznej formie w postaci łatwych do przyswojenia praktycznych porad

Szczegóły
Tytuł Marketing produktów farmaceutycznych. Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia
Autor: Pacenti Giulio Cesare, Mancini Paolo
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing produktów farmaceutycznych. Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing produktów farmaceutycznych. Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.