Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook recenzowana stanowi kluczowy i ciekawy dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując – marketingowym działaniom w okresach pomiędzy kolejnymi elekcjami. Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące zapytania badawcze, a co ważniejsze – przedstawić swój punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości. Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć światło dzienne, i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze stale na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ebook ta znajdzie wielu czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, lecz również została umocowana w ramach polskiej inżynierii społecznej (tzw. case study). Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej |
| Autor: | Brodzińska-Mirowska Barbara |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | UAM Wydawnictwo Naukowe |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.