Średnia Ocena:
Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej
Książka ebook recenzowana stanowi kluczowy i ciekawy dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując – marketingowym działaniom w okresach pomiędzy kolejnymi elekcjami. Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące zapytania badawcze, a co ważniejsze – przedstawić swój punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości. Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć światło dzienne, i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze stale na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ebook ta znajdzie wielu czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, lecz również została umocowana w ramach polskiej inżynierii społecznej (tzw. case study). Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej |
Autor: | Brodzińska-Mirowska Barbara |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | UAM Wydawnictwo Naukowe |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!