Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra okładka

Średnia Ocena:


Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie. Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce pdf „Marketing kwantowy” omawia cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i prezentuje następny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu. Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, lecz rewolucją marketingu. A niemalże wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, lecz również przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii. Dzięki tej książce pdf dowiesz się: * Jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i szybko zmieniających się trendów; * Jak być pionierem przyszłych zmian w wciąż rozwijającej się branży; * Jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją; * Jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra; * Jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, aby osiągnąć sukces w biznesie. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka ebook na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.

Szczegóły
Tytuł Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra
Autor: Rajamannar Raja
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Znak Literanova
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.