Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki okładka

Średnia Ocena:


Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Pierwsza książka ebook w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najwieższe trendy a także sposoby obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się własnymi praktycznymi doświadczeniami. Każda książka ebook w tej serii stanowi dawkę najwieższej wiedzy, z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.

Szczegóły
Tytuł Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Autor: Kępiński Łukasz, Kordowski Marcin, Sałkowski Damian, Sztubecki Kamil
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Edyta71

    Bardzo ciekawie napisana książka ebook ... Warta polecenia

  • sylaPL

    Książka ebook doskonała dla początkujących. Pozwala na zapoznanie się z podstawami marketingu internetowego i social media.