Marketing dla studentów kierunków technicznych okładka

Średnia Ocena:


Marketing dla studentów kierunków technicznych

W podręczniku przedstawiano wszystkie ważne aspekty marketingu, m.in.: współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, elementy marketing-mix, główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie świeżych produktów, jakość rynkowa a także plany marketingowe. Dzięki tej książce pdf czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice pomiędzy marketingiem produktów a marketingiem usług a także zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

Szczegóły
Tytuł Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor: Curtis Tony
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing dla studentów kierunków technicznych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing dla studentów kierunków technicznych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.