Średnia Ocena:
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Praktyczny tutorial przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak żeby odnosić na tym polu sukcesy. Odnajdziesz tu dużo porad i porad na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać niezły list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych. Książka ebook jest napisana przyjaznym mową i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej też najistotniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw |
Autor: | Svensson Ulf, Lunden Bjorn |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | BL Info Polska |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!