Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw okładka

Średnia Ocena:


Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Praktyczny tutorial przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak żeby odnosić na tym polu sukcesy. Odnajdziesz tu dużo porad i porad na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać niezły list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych. Książka ebook jest napisana przyjaznym mową i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej też najistotniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

Szczegóły
Tytuł Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Svensson Ulf, Lunden Bjorn
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: BL Info Polska
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.