Marketing. Koncepcja skutecznych działań okładka

Średnia Ocena:


Marketing. Koncepcja skutecznych działań

Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnorakich sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej a także organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie a także systematyzację opisanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści. Książka ebook jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu a także programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych. Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej a także Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający wielkie doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami słynnych w Polsce i cenionych ebooków z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu a także Koszty i wyniki działań marketingowych. Uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań jest przygotowana przez ten sam zespół autorski książka ebook MARKETING. Ważne pojęcia i praktyczne zastosowania. Publikacja ta, tworząc spójną całość z podręcznikiem, zawiera pomiędzy innymi przykłady z rynku, praktyczne porady i zestawienia dla menedżerów, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu a także zagadnienia wykraczające poza treść podręcznika, na przykład współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.

Szczegóły
Tytuł Marketing. Koncepcja skutecznych działań
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing. Koncepcja skutecznych działań w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing. Koncepcja skutecznych działań PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.