Środki reakcji na czyn zabroniony po reformie Kodeksu karnego z lutego 2015 r. okładka

Średnia Ocena:


Środki reakcji na czyn zabroniony po reformie Kodeksu karnego z lutego 2015 r.

Nowelizacja Kodeksu karnego z lutego 2015 roku przynosi świeży zakres i interpretację ważnych zagadnień, takich jak: niebezpieczeństwo ustawowe, warunkowe zawieszenie wykonania kary, obowiązki naprawienia szkody albo zadośćuczynienia za doznaną krzywdę, model kary i jej charakter, w tym ograniczenie wolności a także środki zabezpieczające. Tym zagadnieniom poświęcona jest publikacja pod red. Jarosława Majewskiego. Książka ebook jest pokłosiem XIII Bielańskiego Kolokwium Karnistycznego, które odbyło się na UKSW w maju 2016 roku. Autorzy monografii to doświadczeni profesorowie zajmujący się prawem karnym. Znaleźli się wśród nich: Jacek Giezek, Jarosław Majewski, Jerzy Pisuliński, Piotr Kardas, Mirosława Melezini a także Andrzej Sakiewicz.

Szczegóły
Tytuł Środki reakcji na czyn zabroniony po reformie Kodeksu karnego z lutego 2015 r.
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Środki reakcji na czyn zabroniony po reformie Kodeksu karnego z lutego 2015 r. w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Środki reakcji na czyn zabroniony po reformie Kodeksu karnego z lutego 2015 r. PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.