Średnia Ocena:
Marketing 4.0
Philip Kotler znowu łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami metodami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W "Marketingu 4.0" pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została rozszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i kolegów mają olbrzymi wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, a także przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Książka "Marketing 4.0" przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci: zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat świeżych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów a także trzech wpływowych subkultur: młodzieży, dziewczyn a także netizenów, czyli obywateli Sieci, zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek, zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich a także strategie wielokanałowe. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce pdf praktyczne rady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiastowo zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najistotniejszych tematów, by książka ebook jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Zapytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę swoich odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z świeżym podejściem całej organizacji. "Świat technologii wprost pędzi, a każda przemiana przyspiesza kolejną. To wyjątkowo ważne, żeby marketerzy sprawny w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. »Marketing 4.0« jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto usiłuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość". Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871 "Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka ebook otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery". Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners "Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania świeżych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce pdf »Marketing 4.0« Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać". Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business "Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło funkcjonować na ich korzyść". George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing 4.0 |
Autor: | Setiawan Iwan, Kartajaya Hermawan, Kotler Philip |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing 4.0 PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!