Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Ta książka ebook pomoże Ci zbudować markę osobistą, która: będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca, wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania, wzmocni poczucie Twojej wartości, podkreśli Twoją wyjątkowość. Nowa książka ebook Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku dziewczyny w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada, jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji a także jak podkreślać własny profesjonalizm, nie pozbywając się przy tym kobiecości. W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u a także etykiety, bo wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej albo bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka ebook Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej dziewczynie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek |
Autor: | Wrona Renata |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Rozpisani.pl |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Chociaż żyjemy w XXI wieku i teoretycznie mamy równouprawnienie, dziewczyny ciągle muszą walczyć o własną pozycję w świecie, w którym dominują mężczyźni. Dotyczy to także, a może przede wszystkim, świata biznesu. Panie, które chcą się wybić i osiągnąć sukces zawodowy, muszą zbudować silną markę osobistą, świadczącą o ich profesjonalizmie. Właśnie temu tematowi poświęciła swoja książkę Renata Wrona – coach ICF, trenerka rozwoju osobistego i biznesu, specjalistka public relations, ekspertka kreowania wizerunku. Czym właściwie jest marka osobista? Jak pisze autorka: Marka osobista to ty – kim jesteś, jak wyglądasz, jak się zachowujesz, co umiesz, co inni o tobie myślą i z czym kojarzysz się innym. Krótko mówiąc, jest to zestaw indywidualnych cech (wewnętrznych i zewnętrznych) budujących nasz wizerunek. Renata Wrona w przejrzysty i przystępny sposób przedstawia zestaw porad, które pozwolą dziewczynom budować pewność siebie i profesjonalizm, a w efekcie – osiągać większe sukcesy na polu zawodowym. Książka ebook jest podzielona na kilka głównych działów, z których nauczycie się nie tylko tego, jak zadbać o własny wygląd (jak ubierać się na różnorakie okazje, jak łączyć kolory i dobierać dodatki, jakich błędów nie popełniać przy wyborze stroju), ale także jak zachowywać się w sytuacjach biznesowych, jak powinna wyglądać właściwa komunikacja a także w jakim zakresie zdrowie wpływa na wizerunek. Autorka zamieściła dużo praktycznych wskazówek, które mogą się przydać zarówno w sferze zawodowej, jak i w pracy ponad sobą. Bardzo podobało mi się kilkakrotne podkreślanie, że budując własną markę, jak najbardziej warto inspirować się osobami, które podziwiamy, lecz z pewnością nie należy nikogo kopiować i udawać kogoś, kim nie jesteśmy. Należy pozostać sobą – ulepszoną wersją samej siebie. Marka dziewczyny w biznesie została pięknie, profesjonalnie wydana. Gruby, błyszczący papier, duża, wyraźna czcionka, przejrzysty układ tekstu i mnóstwo kolorowych fotografii sprawiają, że książkę czyta się bardzo przyjemnie. Książka ebook została napisana prostym językiem; na szczęście pani Renata nie poszła w stronę branżowego stylu, niezrozumiałego dla postronnych obserwatorów, lecz postarała się, żeby każda czytelniczka bez problemu mogła zrozumieć rady i przesłanie książki. Widać, że autorka zajmuje się coachingiem, ponieważ zwraca się do czytelniczek na „ty”, co wzbudza ich zaufanie i pozwala dotrzeć do większej liczby odbiorców. Chociaż spotkałam się z opiniami, że tę książkę powinna przeczytać każda kobieta, to nie do końca mogę się z tym zgodzić. Jest to lektura skierowana do konkretnego odbiorcy, czyli dziewczyny aktywnej zawodowo, lecz nie w każdej pracy da się zastosować opisywane przez panią Wronę rady. Na przykład kelnerka, sprzątaczka czy pracownica McDonald’s niewiele wyniesie z tej lektury, za to bizneswoman, menedżerka, właścicielka firmy czy pracownica korporacji znajdą w niej dużo cennych treści, które zachęcają do pracy ponad marką osobistą i mogą pozytywnie wpłynąć na życie. Element informacji jest uniwersalna i rzeczywiście w jakimś stopniu może dotrzeć do każdej czytelniczki, jednak – jak wskazuje sam tytuł – przede wszystkim dotyczy zachowania i wizerunku w środowisku biznesowym. Jeżeli chodzi o moje odczucia, to książka ebook przemówiła do mnie w niewielkim stopniu – absolutnie nie należę do jej grupy docelowej. Jako zorientowana na dom i rodzinę „kura domowa” normalnie nie znajduję w swoim życiu zastosowania większości porad, niewątpliwie cennych dla bardziej aktywnych czytelniczek. Nie jestem również zwolenniczką tak słynnych w dzisiejszych czasach i powszechnie promowanych poglądów, że moje JA jest najważniejsze, że powinnam być skupiona na SOBIE i SWOJEJ karierze, że moje osobiste szczęście leży tylko w MOICH rękach. Wręcz przeciwnie – uważam, że ludzie byliby szczęśliwsi, gdyby mniej skupiali się na sobie, a więcej na innych. Z pewnością nie jest to zła książka ebook i z czystym sumieniem mogę polecić ją tym z Was, które poważnie traktują własną karierę zawodową i samorozwój; którym zależy na poprawieniu swojego wizerunku i zyskaniu większej pewności siebie; które marzą o byciu dziewczyną sukcesu. Marka dziewczyny w biznesie może Wam w tym pomóc, o ile jesteście pełne pasji, zdeterminowane i gotowe na zmiany.
Marka dziewczyny - co to tak naprawdę jest? Tak naprawdę każda z nas jest marką, tylko nie zawsze wiemy, jak ją zaprezentować w odpowiedni sposób. Bardzo może nam w tym pomóc tutorial Renaty Wrony "Marka dziewczyny w biznesie. Etykieta i wizerunek" Zarówno w biznesie, jak i życiu osobistym kluczowy jest sposób, w jaki postrzegają nas inni. Nie chodzi tylko o wygląd zewnętrzny, ale także o nasz charakter i osobowość. Ważne jest poznanie własnych wad i zalet, żeby umieć wykorzystać je w każdej sytuacji. Renata Wrona - trenerka rozwoju osobistego, ekspertka w dziedzinie budowania marki w tym marki osobistej, savoir vivre'u w biznesie, komunikacji interpersonalnej. Właścicielka firmy Prime Image, autorka książki "Szczęśliwa dziewczyna - rozwój, kariera, miłość" a także artykułów z zakresu budowania marki i etyki w biznesie. Książka ebook Renaty Wrony pozwala nam odnaleźć własne swoje ja, zmusza nas do refleksji i zastanowienia się ponad sobą. W poradniku znajdziemy mnóstwo rad na temat tego, jak wykreować swoją markę, żeby była silna, profesjonalna, a przede wszystkim naturalna, ponieważ nikt nam nie zaufa jeżeli będziemy udawać kogoś kim nie jesteśmy. Autorka podkreśla, że kluczowe są samoakceptacja i pogodzenie się ze sobą. Książkę podzielono na rozdziały,które układają się w spójną całość. W każdym rozdziale znajdziemy pytania, które z pozoru wydają się proste - to właśnie dzięki odpowiedziom na nie możemy poznać własne prawdziwe ja. Prócz epizodów poświęconych naszemu charakterowi, zachowaniu i tego jak powinniśmy postrzegać siebie, znajdziemy mnóstwo porad dotyczących naszego wizerunku. Sporą element książki poświęcono wyglądowi i temu, jak pokazywać się adekwatnie do sytuacji. W obecnych czasach gdy wszystko znajduje się na wyciągnięcie ręki musimy nauczyć się z tego korzystać - książka ebook Renaty Wrony stanowi w tej kwestii idealną podpowiedź. Znajdziemy w niej mnóstwo rad dotyczących stroju, makijażu, czy zwykłych dodatków, które podkreślą nasz profesjonalizm. Dużo informacji zawartych w książce pdf stanowi dla mnie standard, który staram się wdrażać na co dzień. Podejrzewam, że jest to spowodowane doświadczeniem, jakie zdobyłam i w pracy, i w życiu prywatnym - jako mama uważam, że nawet w domu powinno się prezentować własne mocne strony, a gdy jesteśmy pewni siebie, uda nam się osiągnąć nawet najbardziej odległe cele. No lecz aby nie było za słodko, muszę przyczepić się do jednej małej rzeczy, która trochę mnie irytowała. Pisałam już, że w książce pdf zawarto kluczowe pytania, które pomogą nam określić nasze ja. Kilka z pytań się powtarza co trochę wybijało mnie z rytmu. Zaczęłam się zastanawiać, jaki cel miało kilkakrotne ich zadawanie, tym bardziej że za każdym razem starałam się na nie odpowiadać. Nie zmienia to jednak mojego ogólnego zdania na temat książki. Uważam,że ten tutorial powinna przeczytać każda pewna siebie kobieta, która pragnie osiągnąć własne cele. Książka ebook napisana jest bardzo przystępnym i łatwym mową a jej dodatkowym atutem są fotografie zamieszczone k każdym rozdziale, które idealnie uzupełniają tekst. Książkę tę poleciłabym zwłaszcza dziewczynom młodym, dopiero wchodzącym w dorosłość, bo to one są na początkowym etapie budowania własnej marki. Ja osobiście nie tylko wyniosłam ogrom wiedzy dotyczący stroju czy zachowania, ale także zrozumiałam jak należy postrzegać siebie w odniesieniu do innych. Już wiem, że marką jesteśmy my same,a sposób, w jaki traktujemy i postrzegamy siebie, wpływa zarówno na nas, jak i na nasze otoczenie, współpracowników i bliskich. Dlatego moim zdaniem warto sięgnąć po "Markę dziewczyny w biznesie"
kasiaiksiazki.blogspot.com „Marka dziewczyny w biznesie. Etyka i wizerunek” – jak wskazuje tytuł, książka ebook jest skierowana do nas, kobiet. Autorka stara się w niej wpoić nam pewne zasady, którymi powinnyśmy kierować się podczas budowania naszego ja w firmie, w której pracujemy. I nie ma znaczenia, czy zajmujemy wysokie stanowisko, czy jesteśmy szeregowymi pracownikami. Wskazówki, które jak na tacy podaje nam Renata Wrona, przydadzą się zarówno tym z nas, które dopiero zaczynają własną przygodę z pracą w firmie (mniejszej czy większej, typu korporacja), jak i starym "wyjadaczkom". Wiadomo, czym większe doświadczenie mamy w danej dziedzinie, tym większą mamy wiedzę. Mimo wszystko każda z nas w książce pdf znajdzie coś dla siebie. Zapewne dużo dziewczyn stwierdzi, że nie ma sensu sięgać po tę książkę, wszak czego nowego można dowiedzieć się z poradnika, poza tym, co już wiemy? Myślałam tak samo, lecz sama pracuję w dosyć znacznej firmie – może do klasycznej korporacji dużo jej brakuje - i stwierdziłam, że warto poszerzyć własną wiedzę w tej dziedzinie. Z chęcią przyjęłam propozycję przeczytania i zrecenzowania tej książki. Kiedy dotarła do mnie przesyłka, pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy, była bardzo niezła jakość wydania książki. Nieźle dobrana czcionka, bogato ilustrowana (a może raczej – bogata w fotografie), przejrzysta. Wiedziałam, że pod tym kątem będzie się ją nieźle i dynamicznie czytało. Bałam się jednak, że treść będzie nie dla mnie – przecież w własnej codziennej pracy nie mam kontaktu z klientem zewnętrznym, nie obowiązuje mnie również ściśle określony dress code, a jedynie pewne schematy zachowań. Czego dowiedziałam się z poradnika Renaty Wrony? Nie od dzisiaj wiemy, że to, jak wyglądamy, wpływa na sposób, w jaki odbiera nas otoczenie. To właśnie pierwsze wrażenie zwykle decyduje o tym, jak postrzegają nas inni. Cytując klasyka: „Jak cię widzą, tak cię piszą”. W tym krótkim stwierdzeniu kryje się sama prawda, dlatego tak kluczowe jest kreowanie własnego wizerunku szczególnie w pracy. Wizerunek też w kreowaniu swojej marki odgrywa bardzo ważną rolę. Jaka zatem jest różnica pomiędzy wizerunkiem a marką? Wizerunek jest tym, co znajduje się na zewnątrz, co omawia nasz wygląd, sposób zachowania, zaś marka – poza wymienionymi wyżej czynnikami – to także samorozwój, doskonalenie umiejętności i podnoszenie kompetencji. Renata Wrona przybliża nam zarówno powody, dla których ważne jest świadome budowanie swojej marki, jak i czynniki, które się na nią składają. To, jak siebie postrzegasz, czy w siebie wierzysz, czy jesteś pewna siebie, czy jesteś osobą asertywną wpływa na to, jak jesteś odbierana przez współpracowników, kontrahentów etc. Autorka przykłada olbrzymią wagę do tak kluczowego aspektu, jakim jest etyka w biznesie. Każdy z nas (mam na myśli pracowników korporacji, firm itp.) powinien znać zasady zachowywania się – zwłaszcza podczas spotkań biznesowych. Niby znamy te podstawowe, lecz nie każdy zwraca uwagę na niuanse przedstawione przez autorkę. Nie musimy zajmować wysokiej pozycji w hierarchii firmy, żeby zachowywać się zgodnie z savoir vivre'm. Cóż, śmiało zalecam ją każdej kobiecie, która chce podreperować, ulepszyć własną markę i własny wizerunek lub normalnie pogłębić własną wiedzę. Pamiętajmy, że zarówno wizerunek zewnętrzny, jak i sposób naszego bycia, wysławiania się, czy budowania relacji - wpływa na nasz odbiór przez osoby trzecie.
JELENKA.PL Bardzo byłam interesująca książki Renaty Wrony, bo lubuję się w tego typu publikacjach. Lubię obserwować i podglądać ludzi sukcesu w ich codzienności, a Renata Wrona niewątpliwie osobą sukcesu jest. Jej książka ebook stanowi odzwierciedlenie tego stwierdzenia. RENATA WRONA Renata Wrona jest trenerką rozwoju osobistego i trenerką biznesu, coachem, właścicielką firmy, specjalistą PR… No, mogłabym tak wymieniać do jutra, a nie o to przecież chodzi. Przed przeczytaniem książki najpierw przejrzałam trochę internety w poszukiwaniu informacji o tej pani i jej historii. Ktoś, kto pisze poradniki o samorozwoju i budowaniu własnej marki, musi wzbudzać zaufanie. Chciałam sprawdzić, czy tak jest w tym wypadku. Trafiłam na kilka wywiadów i artykułów. Ich lektura przekonała mnie do zapoznania się z nową książką bardziej, niż sądziłam. Ponieważ osoba, którą poznałam przeglądając dużo stron w sieci, po prostu wzbudziła moje zaufanie. PODEJŚCIE HOLISTYCZNE Budowanie marki to nie tylko dobre logo i doskonała propozycja produktowa czy usługowa; na silną markę składa się dużo czynników. Dużo osób pomyślałoby, że to czyste banialuki i coachingowe wymysły, tymczasem holistyczne podejście do różnorakich tematów jest kluczem do osiągnięcia zamierzonego celu. Według Renaty Wrony tak jest też w kreowaniu wizerunku i budowaniu marki. Układanka bez jednego czy dwóch fragmentów będzie działać, lecz jako tako. Żeby osiągnąć sukces, wszystkie puzzle muszą do siebie pasować. Książka ebook Renaty Wrony jest skierowana do kobiet, które pragną osiągnąć sukces, prowadząc swój biznes. Mimo niewielkich rozmiarów zawiera mnóstwo przydatnej i przejrzyście przedstawionej wiedzy. Najistotniejsze kwestie zostały wypunktowane, co wyjątkowo sprzyja ich przyswojeniu. Autorka wykłada kawę na ławę i tłumaczy m.in., jak się prezentować, zachowywać, komunikować, ubierać, myśleć czy kreować swoje ja. WAŁKOWANIE Dużo kwestii omówionych w książce pdf zostało przedstawionych na milion jeden sposobów w innych publikacjach – mniej albo bardziej obszernie. Mam na myśli epizod o wizerunku. Prezentowana wiedza owszem, jest przydatna, lecz tyle razy była wałkowana, że autorka mogła ją pominąć albo skrócić. Minusem książki może się też okazać mnogość poruszonych tematów. Na 180 stronach ciężko rozwinąć aspekty budowania indywidualnej marki czy komunikacji w biznesie. Zapewniam jednak, że mimo wielu poruszanych zagadnień każdy epizod jest bardzo merytoryczny. PEREŁKI Na szczególną uwagę zasługują końcowe epizody książki – o etykiecie dziewczyny w biznesie, komunikowaniu się i zarządzaniu sobą i własną karierą. Żałuję, że są takie krótkie. Czekam na ich rozwinięcie… może w postaci kolejnej książki? Element rzeczy, o których pisze Renata Wrona, była mi nieźle znana, a nawet oczywista, nieźle jednak przypomnieć je sobie a także poznać kilka świeżych perspektyw i teorii. KOBIECA SIŁA Bardzo przypadł mi do gustu fakt, że tutorial jest wyjątkowo kobiecy. Nie mam na myśli jedynie cudownych zdjęć autorki; książka ebook została napisana pięknym i „delikatnym” językiem, a jednocześnie przedstawia konkretną wiedzę. Renata Wrona mówi o kobiecości jak o potężnej sile i olbrzymim potencjale, który drzemie w każdej kobiecie. Trzeba jedynie trochę się postarać, żeby ruszyć z miejsca i zacząć kreować siebie jako silną, jedyną w swoim rodzaju markę. PODSUMOWANIE Książka ebook Renaty Wrony jest godna uwagi. Warto się z nią zapoznać zarówno jeśli już działamy we swóim biznesie, jak i wówczas, gdy dopiero o nim myślimy. Holistyczne podejście pozwoliło autorce przedstawić najistotniejsze kwestie w sposób zwięzły i merytoryczny. Książka ebook Renaty Wrony urzekła mnie też pod wobec stylistycznym; jest napisana pięknym, mam wrażenie – bardzo kobiecym – językiem. Autorka przedstawiła też najistotniejsze zasady savoir vivre’u w biznesie, które mogą się przydać w życiu codziennym. Renata Wrona jest świetną wizytówką swojej książki. To, o czym pisze, zna z autopsji i nie są to wyssane z palca „najprawdziwsze prawdy”. Nadchodzi świeży rok; każdemu, dla kogo oznacza stawianie sobie świeżych celów – też biznesowych – zalecam zapoznać się z książką Renaty Wrony i wcielić w życie opisywane rady. Książka ebook „Marka dziewczyny w biznesie. Etykieta i wizerunek” w trzech słowach: mądra, merytoryczna, cudownie napisana.
JELENKA.PL Bardzo byłam interesująca książki Renaty Wrony, bo lubuję się w tego typu publikacjach. Lubię obserwować i podglądać ludzi sukcesu w ich codzienności, a Renata Wrona niewątpliwie osobą sukcesu jest. Jej książka ebook stanowi odzwierciedlenie tego stwierdzenia. RENATA WRONA Renata Wrona jest trenerką rozwoju osobistego i trenerką biznesu, coachem, właścicielką firmy, specjalistą PR… No, mogłabym tak wymieniać do jutra, a nie o to przecież chodzi. Przed przeczytaniem książki najpierw przejrzałam trochę internety w poszukiwaniu informacji o tej pani i jej historii. Ktoś, kto pisze poradniki o samorozwoju i budowaniu własnej marki, musi wzbudzać zaufanie. Chciałam sprawdzić, czy tak jest w tym wypadku. Trafiłam na kilka wywiadów i artykułów. Ich lektura przekonała mnie do zapoznania się z nową książką bardziej, niż sądziłam. Ponieważ osoba, którą poznałam przeglądając dużo stron w sieci, po prostu wzbudziła moje zaufanie. PODEJŚCIE HOLISTYCZNE Budowanie marki to nie tylko dobre logo i doskonała propozycja produktowa czy usługowa; na silną markę składa się dużo czynników. Dużo osób pomyślałoby, że to czyste banialuki i coachingowe wymysły, tymczasem holistyczne podejście do różnorakich tematów jest kluczem do osiągnięcia zamierzonego celu. Według Renaty Wrony tak jest też w kreowaniu wizerunku i budowaniu marki. Układanka bez jednego czy dwóch fragmentów będzie działać, lecz jako tako. Żeby osiągnąć sukces, wszystkie puzzle muszą do siebie pasować. Książka ebook Renaty Wrony jest skierowana do kobiet, które pragną osiągnąć sukces, prowadząc swój biznes. Mimo niewielkich rozmiarów zawiera mnóstwo przydatnej i przejrzyście przedstawionej wiedzy. Najistotniejsze kwestie zostały wypunktowane, co wyjątkowo sprzyja ich przyswojeniu. Autorka wykłada kawę na ławę i tłumaczy m.in., jak się prezentować, zachowywać, komunikować, ubierać, myśleć czy kreować swoje ja. WAŁKOWANIE Dużo kwestii omówionych w książce pdf zostało przedstawionych na milion jeden sposobów w innych publikacjach – mniej albo bardziej obszernie. Mam na myśli epizod o wizerunku. Prezentowana wiedza owszem, jest przydatna, lecz tyle razy była wałkowana, że autorka mogła ją pominąć albo skrócić. Minusem książki może się też okazać mnogość poruszonych tematów. Na 180 stronach ciężko rozwinąć aspekty budowania indywidualnej marki czy komunikacji w biznesie. Zapewniam jednak, że mimo wielu poruszanych zagadnień każdy epizod jest bardzo merytoryczny. PEREŁKI Na szczególną uwagę zasługują końcowe epizody książki – o etykiecie dziewczyny w biznesie, komunikowaniu się i zarządzaniu sobą i własną karierą. Żałuję, że są takie krótkie. Czekam na ich rozwinięcie… może w postaci kolejnej książki? Element rzeczy, o których pisze Renata Wrona, była mi nieźle znana, a nawet oczywista, nieźle jednak przypomnieć je sobie a także poznać kilka świeżych perspektyw i teorii. KOBIECA SIŁA Bardzo przypadł mi do gustu fakt, że tutorial jest wyjątkowo kobiecy. Nie mam na myśli jedynie cudownych zdjęć autorki; książka ebook została napisana pięknym i „delikatnym” językiem, a jednocześnie przedstawia konkretną wiedzę. Renata Wrona mówi o kobiecości jak o potężnej sile i olbrzymim potencjale, który drzemie w każdej kobiecie. Trzeba jedynie trochę się postarać, żeby ruszyć z miejsca i zacząć kreować siebie jako silną, jedyną w swoim rodzaju markę. PODSUMOWANIE Książka ebook Renaty Wrony jest godna uwagi. Warto się z nią zapoznać zarówno jeśli już działamy we swóim biznesie, jak i wówczas, gdy dopiero o nim myślimy. Holistyczne podejście pozwoliło autorce przedstawić najistotniejsze kwestie w sposób zwięzły i merytoryczny. Książka ebook Renaty Wrony urzekła mnie też pod wobec stylistycznym; jest napisana pięknym, mam wrażenie – bardzo kobiecym – językiem. Autorka przedstawiła też najistotniejsze zasady savoir vivre’u w biznesie, które mogą się przydać w życiu codziennym. Renata Wrona jest świetną wizytówką swojej książki. To, o czym pisze, zna z autopsji i nie są to wyssane z palca „najprawdziwsze prawdy”. Nadchodzi świeży rok; każdemu, dla kogo oznacza stawianie sobie świeżych celów – też biznesowych – zalecam zapoznać się z książką Renaty Wrony i wcielić w życie opisywane rady. Książka ebook „Marka dziewczyny w biznesie. Etykieta i wizerunek” w trzech słowach: mądra, merytoryczna, cudownie napisana.