To pierwsza taka książka, z której rodzice, terapeuci i nauczyciele mogą czerpać praktyczne propozycje jak przejść przez okres zainteresowań seksualnych u dzieci, jak radzić sobie z okresem dojrzewania, wreszcie -jak uczyć intymności dorosłe osoby z ASD.
z recenzji Prof.dr hab. Małgorzaty Sekułowicz
Na szczególną uwagę zasługuje sposób w jaki Autorka łączy konkretne instruktażowe treści z wiedzą teoretyczną o wielkim nieraz poziomie abstrakcji, zachowując przy tym poszanowanie dla intymności osób niepełnosprawnych.
z recenzji Prof.dr hab. Marii Beisert
Szczegóły
Tytuł
Mam autyzm. Mam seksualność. I co dalej?
Autor:
Fornalik Izabela
Rozszerzenie:
brak
Język wydania:
polski
Ilość stron:
Wydawnictwo:
Fundacja JiM
Rok wydania:
2017
Tytuł
Data Dodania
Rozmiar
Porównaj ceny książki Mam autyzm. Mam seksualność. I co dalej? w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.
Mam autyzm. Mam seksualność. I co dalej? PDF - podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Pobierz PDF
Nazwa pliku: ZaÅÄ cznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji - LO,T - dla absolwentów szkóŠpodstawowych.pdf - Rozmiar: 191 kB
Głosy: -1 Pobierz
To twoja książka?
Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.
Mam autyzm. Mam seksualność. I co dalej? PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Załącznik nr 2 do Regulaminu Rekrutacji
ZASADY PRZELICZANIA NA PUNKTY OCEN Z PRZEDMIOTÓW I INNYCH OSIĄGNIĘĆ KANDYDATÓW
ODNOTOWANYCH NA ŚWIADECTWIE UKOŃCZENIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ ORAZ UZYSKANYCH NA
EGZAMINIE ÓSMOKLASISTY
Przeliczanie wyników uzyskanych na egzaminie ósmoklasisty
1. Wynik przedstawiony w procentach z:
a) język polski – wynik razy 0,35 (max 100%=35 pkt)
b) matematyka – wynik razy 0,35 (max 100%=35 pkt)
c) język obcy nowożytny– wynik razy 0,3 (max 100%=30pkt)
2. Maksymalna ilość punktów za wyniki egzaminu ósmoklasisty - 100
Przeliczanie ocen uzyskanych na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej
Oceny z zajęć edukacyjnych wymienionych na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej przelicza się następująco:
celujący – 18 pkt.
bardzo dobry – 17 pkt.
dobry -14 pkt.
dostateczny – 8 pkt
dopuszczający – 2 pkt.
Przedmioty przeliczane w procesie rekrutacji to: język polski, matematyka oraz wskazane przez komisję rekrutacyjną
odpowiednio:
1. Liceum
a. komunikacja medialna – język obcy, wiedza o społeczeństwie,
b. prozdrowotny - fit – biologia, chemia,
c. psychologiczny – biologia, język obcy,
d. administracyjny – geografia, język obcy.
e. sportowy – geografia, język obcy
2. Technikum
a. mechatronik – fizyka, język obcy,
b. informatyk - informatyka, język obcy,
c. automatyk – fizyka, język obcy.
d. energetyk – fizyka, język obcy
Za świadectwo ukończenia szkoły podstawowej z wyróżnieniem, przyznaje się maksymalnie 7 punktów.
Szczególne osiągnięcia wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej wskazane w Rozporządzeniu Ministra
Edukacji i Nauki z dnia 18 listopada 2022r. przyznaje się maksymalnie 18 pkt.
Aktywność społeczna w tym aktywność na rzecz środowiska szkolnego, w szczególności w formie wolontariatu - 3 punkty.
Maksymalna ilość punktów za oceny na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej - 100
Sposób przeliczania punktów z egzaminu ósmoklasisty kandydatów zwolnionych z całości lub części tego egzaminu
1. W przypadku osób zwolnionych z obowiązku przystąpienia do egzaminu ósmoklasisty, przelicza się na punkty oceny z
języka polskiego, matematyki, języka obcego nowożytnego, wymienione na świadectwie ukończenia szkoły
podstawowej, przy czym za uzyskanie z:
1) języka polskiego i matematyki oceny wyrażonej w stopniu:
a) celującym – przyznaje się po 35 punktów,
b) bardzo dobrym – przyznaje się po 30 punktów,
c) dobrym – przyznaje się po 25 punktów,
d) dostatecznym – przyznaje się po 15 punktów,
e) dopuszczającym – przyznaje się po 10 punkty;
2) języka obcego nowożytnego oceny wyrażonej w stopniu:
a) celującym – przyznaje się 30 punktów,
b) bardzo dobrym – przyznaje się 25 punktów,
c) dobrym – przyznaje się 20 punkty,
d) dostatecznym – przyznaje się 10 punkty,
e) dopuszczającym – przyznaje się 5 punkty.
Niezależnie od wymienionych zasad w pierwszej kolejności do wybranej szkoły ponadpodstawowej przyjmowani są laureaci
lub finaliści olimpiad zgodnie z art. 132 – ustawy Prawo oświatowe Warunkiem przyjęcia jest złożenie oryginałów lub
poświadczonych kopii dokumentów potwierdzających zdobycie tytułu laureata lub finalisty.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklam, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Czytaj więcejOK