Średnia Ocena:
Lunch z liderami. Drugie danie
Zapraszamy na najsłynniejsze lunche świata Financial Times zaprasza na „Lunch z liderami” gość wybiera restaurację, a wydawca reguluje rachunek. Rozmówcy rozluźniają się przy jedzeniu i butelce wina i pozwalają sobie na otwartość, autentyczność, a nawet niedyskrecję. Z kim spośród wszystkich ludzi na świecie pragnąłbyś pójść na lunch? * Co tak naprawdę kryje się za prowokacjami Elona Muska na Twitterze? * Na co nie mógł sobie pozwolić Bernard Arnault, właściciel 70 luksusowych marek, od Louis Vuittona i Diora po Hennessy’ego i Dom Pérignon? * Jak Swietłana Aleksijewicz widzi dzisiejszą Rosję? * Dlaczego w Google DeepMind ponad sztuczną inteligencją pracują filozofowie? * Czego nauczyła się od inwestorów aktorka Gwyneth Paltrow? W własnej kultowej rubryce Financial Times przez niemal 30 lat publikuje wywiady z olbrzymimi i najważniejszymi, ludźmi sukcesu, liderami, osobami, które kształtują świat i wpływają na bieg historii. Spotkaj się z największymi osobowościami ze świata biznesu, marketingu, finansów, polityki, sztuki i sportu. Sprawdź, czy twoja chłopczykowi na ich temat jest słuszna, poznaj ich najskrytsze sekrety i dowiedz się, na czym polega tajemnica ich sukcesu. Poznaj bliżej ludzi, którzy zmieniają bieg historii Rozdział specjalny! Sprawdź, o czym rozmawiano podczas jedynego w Polsce lunchu z Financial Times Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Lunch z liderami. Drugie danie |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Znak Literanova |
Rok wydania: | 2023 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Lunch z liderami. Drugie danie PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!