Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Ludzie i miejsca w języku. Słownik frazeologizmów eponimicznych pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Ludzie i miejsca w języku. Słownik frazeologizmów eponimicznych Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Ludzie i miejsca w języku. Słownik frazeologizmów eponimicznych
Wyjątkowo sumiennie i szczegółowo opracowany słownik, prowadzący czytelnika do źródeł europejskiej frazeologii. - Zawiera związki frazeologiczne z nazwą swoją albo wyrazem pochodnym, np. wyglądać jak Dawid przy Goliacie, janusowe oblicze, wejść na Parnas, jarzmo kaudyńskie. - Wyjaśnia ich znaczenie i pochodzenie, podaje autentyczne przykłady użycia a także odpowiedniki obcojęzyczne. - Nieodzowny dla wszystkich, których ciekawi związek języka z kulturą. - Przydatny tłumaczom, zawiera indeksy obcojęzyczne.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Ludzie i miejsca w języku. Słownik frazeologizmów eponimicznych |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Ludzie i miejsca w języku. Słownik frazeologizmów eponimicznych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!