Time for Change. Niemożliwe nie istnieje okładka

Średnia Ocena:


Time for Change. Niemożliwe nie istnieje

"Time for Change" to połączenie nowej psychologii motywacji z technikami i narzędziami perswazyjnymi. A wszystko po to, żeby zainspirować Cię do zmian, abyś ruszył krok naprzód, żebyś mierzył dalej i wyżej. Żebyś odkrył, że to właśnie teraz jest szansa na Twoją zmianę! Artur Wikiera dopinguje do systematycznej i zdyscyplinowanej codziennej pracy ponad sobą, ciągłego rozwoju, przekraczania granic swoich możliwości. Uczy spojrzenia na siebie z dystansem, lecz również lekką krytyką. Wszystko to w myśl zasady: że jeśli sam będziesz zmotywowany i coraz lepszy, to i inni w Twoim otoczeniu będą się przemieniać na lepsze. "Time for Change" poprowadzi Cię przez pewną drogę do znalezienia odpowiedzi na najbardziej nurtujące zapytanie - Dlaczego? Jak zbudować i jak znaleźć własne swoje "dlaczego". Twoje swoje i prawdziwe "dlaczego" zbuduje powód, a powód da Ci motywację do działania. "Time for Change" to czas na zmiany i nowe możliwości.

Szczegóły
Tytuł Time for Change. Niemożliwe nie istnieje
Autor: Wikiera Artur
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Time for Change. Niemożliwe nie istnieje w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Time for Change. Niemożliwe nie istnieje PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.