Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera wyjątkowo ciekawe studium klienta jako głównego uczestnika rynku a także celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na ważne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości pomiędzy nim a organizacją? Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują swój model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwo–klient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych. Cechą, która odróżnia omawianą pozycję od innych ebooków zajmujących się podobną problematyką jest autorska formuła zestawienia dwóch perspektyw, klienta i organizacji, w jedną, nawzajem przenikającą się płaszczyznę rozważań. Klient został tu przedstawiony jako ważny zasób organizacji, warunkujący jej rozwój i stanowiący punkt wyjścia w procesie diagnozowania rozwiązań wewnątrzorganizacyjnych a także wszelkich działań o charakterze kierowniczo-zarządczym. Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskonałości biznesowej przedsiębiorstwa dostarcza głównego argumentu na to, że oferowana książka ebook będzie przydatna dla szerokiego grona osób związanych z tematyką marketingu a także zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Lojalność klienta a rozwój organizacji |
| Autor: | Skowron Stanisław, Skowron Łukasz |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Difin |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.