Lojalność klienta a rozwój organizacji okładka

Średnia Ocena:


Lojalność klienta a rozwój organizacji

Książka ebook Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera wyjątkowo ciekawe studium klienta jako głównego uczestnika rynku a także celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na ważne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości pomiędzy nim a organizacją? Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują swój model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwo–klient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych. Cechą, która odróżnia omawianą pozycję od innych ebooków zajmujących się podobną problematyką jest autorska formuła zestawienia dwóch perspektyw, klienta i organizacji, w jedną, nawzajem przenikającą się płaszczyznę rozważań. Klient został tu przedstawiony jako ważny zasób organizacji, warunkujący jej rozwój i stanowiący punkt wyjścia w procesie diagnozowania rozwiązań wewnątrzorganizacyjnych a także wszelkich działań o charakterze kierowniczo-zarządczym. Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskonałości biznesowej przedsiębiorstwa dostarcza głównego argumentu na to, że oferowana książka ebook będzie przydatna dla szerokiego grona osób związanych z tematyką marketingu a także zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych.

Szczegóły
Tytuł Lojalność klienta a rozwój organizacji
Autor: Skowron Stanisław, Skowron Łukasz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Difin
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Lojalność klienta a rozwój organizacji w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Lojalność klienta a rozwój organizacji PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.