Średnia Ocena:
Lojalność Klientów
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii a także zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych a także koncepcji marketingu indywidualnego. Może też być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w własnych firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.W książce pdf omówiono kolejno:istotę i rodzaje lojalności,modele lojalności,motywacje klientów,typologię lojalności,dynamikę zmian postaw klientów,pomiar lojalności.Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy epizod kończą zapytania kontrolne. Podręcznik zawiera też bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Lojalność Klientów |
Autor: | Siemieniako Dariusz, Urban Wiesław |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Lojalność Klientów PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!