Lojalność Klientów okładka

Średnia Ocena:


Lojalność Klientów

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii a także zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych a także koncepcji marketingu indywidualnego. Może też być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w własnych firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.W książce pdf omówiono kolejno:istotę i rodzaje lojalności,modele lojalności,motywacje klientów,typologię lojalności,dynamikę zmian postaw klientów,pomiar lojalności.Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy epizod kończą zapytania kontrolne. Podręcznik zawiera też bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.

Szczegóły
Tytuł Lojalność Klientów
Autor: Siemieniako Dariusz, Urban Wiesław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2008
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Lojalność Klientów w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Lojalność Klientów PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.