Kształtowanie Dobrych Relacji z Klientami okładka

Średnia Ocena:


Kształtowanie Dobrych Relacji z Klientami

Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą dynamicznie zdobyć niezbędne info z różnorakich dziedzin zawodowych, zaktualizować albo skonfrontować swoje doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Wiedza w nich zawarta podana jest w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy nierzadko posługują się sposobem wizualizacji treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najistotniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących swój biznes, planujących karierę albo zajmujących się zarządzaniem. Z względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologicznych do marketingowych - jest to doskonały materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.

Szczegóły
Tytuł Kształtowanie Dobrych Relacji z Klientami
Autor: Kenzelmann Peter
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: BC Edukacja
Rok wydania: 2008
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Kształtowanie Dobrych Relacji z Klientami w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Kształtowanie Dobrych Relacji z Klientami PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.