Kryzys szkoły. Co możemy zrobić dla uczniów, nauczycieli i rodziców? okładka

Średnia Ocena:


Kryzys szkoły. Co możemy zrobić dla uczniów, nauczycieli i rodziców?

Czy szkoła może sprawiać uczniom radość? Czy może dawać satysfakcję nauczycielom? Jak wspierać dzidziuś w obliczu presji szkolnej? Jak rozwiązywać problemy, które rodzą się w klasie? Jesper Juul, duński pedagog i terapeuta, twierdzi, że współczesne dzieci żyją pod nadmierną presją szkoły. Szkoła jest najważniejszą częścią ich życia, wokół niej koncentrują się także relacje z rodzicami, co rodzi dużo konfliktów i napięcia we wzajemnych relacjach. Jesper JUUL postuluje radykalną zmianę nastawienia do uczniów: zaufanie zamiast przymusu, prawdziwe relacje zamiast bezosobowych reguł. Jego główną troską jest dobro dzieci, jednak podkreśla, że uczniowie nie będą czuć się w szkole dobrze, jeśli nauczyciele źle się w niej czują.

Szczegóły
Tytuł Kryzys szkoły. Co możemy zrobić dla uczniów, nauczycieli i rodziców?
Autor: Juul Jesper
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: MiND Dariusz Syska
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Kryzys szkoły. Co możemy zrobić dla uczniów, nauczycieli i rodziców? w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Kryzys szkoły. Co możemy zrobić dla uczniów, nauczycieli i rodziców? PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Rafał Chechelski

    Interesujące i intrygujące spoglądanie na dzisiejsza szkole. Interesująca jest szczególnie perspektywa zachodnio europejska - choć większość kłopotów dzisiejszej szkoły jest identycznych jak u nas.Mimo wszystki zgadzam sie z autorem że stoimy u progu rewolucji jaka musi spotkać nasz system edukacji