Kontrola służbowej poczty e-mail – 3 wymagania wobec pracodawcy okładka

Średnia Ocena:


Kontrola służbowej poczty e-mail – 3 wymagania wobec pracodawcy

Wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu z 12 stycznia 2016 r. może przemienić na korzyść pracodawcy dotychczasowe reguły kontrolowania tego, jak pracownik wykorzystuje służbową pocztę elektroniczną. Zgodnie z tym wyrokiem pracodawca ma do tego prawo, jeśli spełni trzy podstawowe warunki. W publikacji „Kontrola służbowej poczty e-mail – 3 wymagania względem pracodawcy” zostały one szeroko omówione. Czytelnik dowie się z niej jaki jest jedyny cel, w związku z którym może kontrolować służbową skrzynkę e-mail własnego pracownika. Publikacja odpowiada też na pytanie, co dokładnie pracodawca może kontrolować – czy wszystkie wiadomości i narzędzia wykorzystywane pracownika czy tylko niektóre z nich. I w końcu Czytelnik dowie się, w jakim stopniu monitoring prowadzony przez pracodawcę może ingerować w życie pracownika.

Szczegóły
Tytuł Kontrola służbowej poczty e-mail – 3 wymagania wobec pracodawcy
Autor: Sarna Marcin
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Kontrola służbowej poczty e-mail – 3 wymagania wobec pracodawcy w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Kontrola służbowej poczty e-mail – 3 wymagania wobec pracodawcy PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.