Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne okładka

Średnia Ocena:


Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne

Książka ebook w obszerny sposób ukazuje relacje pomiędzy konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś pokazuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka oferuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców względem konsumentów, jak też opisuje analizowaną problematykę w kontekście prawa USA i wybranych porządków prawnych krajów europejskich.W pracy wykorzystano bogaty materiał źródłowy polskiej i obcojęzycznej literatury przedmiotu, akty normatywne prawa polskiego, wspólnotowego, wybranych systemów państw obcych a także konwencje międzynarodowe, a także orzecznictwo ETS, sądów polskich i sądów państw obcych. Kompleksowe opracowanie tematu zasługuje na szczególną uwagę w dobie rozwoju świeżych technologii, internetu, jak i wciąż wzrastających zagrożeń a także naruszeń spowodowanych wszechobecną reklamą.

Szczegóły
Tytuł Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne
Autor: Malarewicz Agnieszka
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2009
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.