Średnia Ocena:
Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne
Książka ebook w obszerny sposób ukazuje relacje pomiędzy konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś pokazuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka oferuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców względem konsumentów, jak też opisuje analizowaną problematykę w kontekście prawa USA i wybranych porządków prawnych krajów europejskich.W pracy wykorzystano bogaty materiał źródłowy polskiej i obcojęzycznej literatury przedmiotu, akty normatywne prawa polskiego, wspólnotowego, wybranych systemów państw obcych a także konwencje międzynarodowe, a także orzecznictwo ETS, sądów polskich i sądów państw obcych. Kompleksowe opracowanie tematu zasługuje na szczególną uwagę w dobie rozwoju świeżych technologii, internetu, jak i wciąż wzrastających zagrożeń a także naruszeń spowodowanych wszechobecną reklamą.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne |
Autor: | Malarewicz Agnieszka |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2009 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!