Konkurencyjność Obszarów Metropolitalnych w Polsce na Przykładzie Wrocławskiego Obszaru Metropolitalnego okładka

Średnia Ocena:


Konkurencyjność Obszarów Metropolitalnych w Polsce na Przykładzie Wrocławskiego Obszaru Metropolitalnego

Obszary metropolitalne są świeżym jakościowo zjawiskiem w przestrzeni społeczno-gospodarczej Polski. Konkurencyjność obszarów metropolitalnych na tle pozostałych jednostek przestrzennych rośnie, co wywołuje nierzadko niejednoznaczne konsekwencje dla rozwoju regionalnego. Badania przedstawione w książce pdf obejmują identyfikację i ocenę wpływu zarówno pozytywnego, jak i negatywnego czynników konkurencyjności, źródeł i kierunków zmian zachodzących na obszarach metropolitalnych. Ponadto w książce pdf określono znaczenie polskich obszarów metropolitalnych dla konkurencyjności gospodarki narodowej.

Szczegóły
Tytuł Konkurencyjność Obszarów Metropolitalnych w Polsce na Przykładzie Wrocławskiego Obszaru Metropolitalnego
Autor: Ładysz Iwona
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2009
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Konkurencyjność Obszarów Metropolitalnych w Polsce na Przykładzie Wrocławskiego Obszaru Metropolitalnego w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Konkurencyjność Obszarów Metropolitalnych w Polsce na Przykładzie Wrocławskiego Obszaru Metropolitalnego PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.