Komunikowanie w ochronie zdrowia - interpersonalne, organizacyjne i medialne okładka

Średnia Ocena:


Komunikowanie w ochronie zdrowia - interpersonalne, organizacyjne i medialne

W książce pdf zaprezentowano szereg zagadnień związanych z nową dyscypliną z zakresu nauk społecznych, jaką jest komunikacja zdrowotna (health communication). Autorzy przedstawili główne zagadnienia odnoszące się do mediów i komunikowania w kształtowaniu postaw pacjentów a także form wykorzystania świeżych mediów w diagnozie i leczeniu chorób. Podjęli także kwestie wizerunku lekarzy w mediach masowych, reklamy leków, zmiany relacji lekarz - pacjent pod wpływem internetu i świeżych mediów. Opracowanie pozwoli czytelnikom zrozumieć wielostronną rolę i znaczenie komunikowania w sferze doskonalenia ochrony zdrowia. Ułatwi także podejmowanie swoich analiz przypadków (case studies) w zakresie wskazywanych kłopotów a także będzie inspiracją do przygotowania audytu komunikacyjnego w placówce medycznej.

Szczegóły
Tytuł Komunikowanie w ochronie zdrowia - interpersonalne, organizacyjne i medialne
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Komunikowanie w ochronie zdrowia - interpersonalne, organizacyjne i medialne w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Komunikowanie w ochronie zdrowia - interpersonalne, organizacyjne i medialne PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.