Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Jak mówić o nauce i pisać o badaniach naukowych, aby nie upraszczać, a jednocześnie nie nudzić odbiorców? Jak w czasach Internetu popularyzować wiedzę i pokazywać treści naukowe, które rzadko bywają atrakcyjne wizualnie?Jak znaleźć ciekawą formę i oprawę dla skomplikowanych teorii? Jakie środki retoryczne pomagają w relacjonowaniu postępów naukowych i pozwalają zrozumieć znaczenie efektów badań czy hermetycznych wywodów? Co eksperci robią w mediach i co media robią z ekspertami?Na te i inne zapytania odpowiadają autorzy tomu, który jest pierwszą na polskim rynku pozycją rozpatrującą zagadnienia z dziedziny science communication z perspektywy tradycyjnych i świeżych mediów. Interdyscyplinarny zestaw może zainteresować medioznawców, dziennikarzy, socjologów, językoznawców, specjalistów PR, antropologów, politologów, historyków a także przedstawicieli różnorakich dyscyplin, którzy chcą opowiadać o własnych badaniach, promować i popularyzować ich wyniki.Komunikacja od zawsze była fundamentem nauki. Autorzy zebranych w tomie artykułów dowodzą, że stwierdzenie to pozostaje aktualne także współcześnie, a w epoce rozwoju mediów masowych i Web 2.0 zyskuje szczególne znaczenie. Małżeństwo nauki i mediów – choć zazwyczaj zawierane z rozsądku – może przynieść obydwu stronom wymierne korzyści.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Komunikowanie o nauce |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.