Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia okładka

Średnia Ocena:


Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia

Książka ebook „Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia” stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations.Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie świeżych miedów, omawia w niej własne działania badawcze, skupiając się głównie wokół świeżych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizualnej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie fantazja i kreacja pracownika marketingu.Zawarte w książce pdf treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą, pracowników reklamy i marketingu.

Szczegóły
Tytuł Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia
Autor: Witek Ewelina
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Astrum
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.