Komunikacja wizerunkowa w reklamie okładka

Średnia Ocena:


Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Książka ebook "Komunikacja wizerunkowa w reklamie" autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor objaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia, kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Twórca pisze, że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia albo korzystania z określonych towarów czy usług. Może również namawiać do popierania określonych idei, marki, spraw itp. Reklama posługuje się swoim swóim mową (język reklamy-language advertising), w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego (zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego. Niezbędną częścią reklamy jest Copywriting. Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty a także scenariusze spotów dla telewizji, radia, kreacji w sieci. Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. – to też tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.

Szczegóły
Tytuł Komunikacja wizerunkowa w reklamie
Autor: Benedikt Antoni
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Astrum
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Komunikacja wizerunkowa w reklamie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Komunikacja wizerunkowa w reklamie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.