Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook jest pogłębioną refleksją ponad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo pokazuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Opisuje ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność pomiędzy nimi w dwóch odmiennych, jednak nawzajem się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.Praca nawiązuje do najwieższej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu a także do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem ciekawe przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.Nowoczesny i oryginalny sposób ujęcia problematyki czynią z książki znaczące źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych, społecznych i humanistycznych, a także – w części – kierunków prowadzonych na uczelniach technicznych i przyrodniczych.Praca przydatna dla specjalistów marketingu przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji społecznych, agencji reklamowych w tworzeniu atrakcyjnych strategii komunikacji marketingowej, strategii których ramy w triadzie: modele–struktury–instrumenty, pokazuje właśnie ta książka.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu |
Autor: | Wiktor Jan W. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.