Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook jest pogłębioną refleksją ponad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo pokazuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Opisuje ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność pomiędzy nimi w dwóch odmiennych, jednak nawzajem się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.Praca nawiązuje do najwieższej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu a także do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem ciekawe przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.Nowoczesny i oryginalny sposób ujęcia problematyki czynią z książki znaczące źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych, społecznych i humanistycznych, a także – w części – kierunków prowadzonych na uczelniach technicznych i przyrodniczych.Praca przydatna dla specjalistów marketingu przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji społecznych, agencji reklamowych w tworzeniu atrakcyjnych strategii komunikacji marketingowej, strategii których ramy w triadzie: modele–struktury–instrumenty, pokazuje właśnie ta książka.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu |
| Autor: | Wiktor Jan W. |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
| Rok wydania: | 2017 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.