Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu okładka

Średnia Ocena:


Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

Książka ebook jest pogłębioną refleksją ponad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo pokazuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Opisuje ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność pomiędzy nimi w dwóch odmiennych, jednak nawzajem się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.Praca nawiązuje do najwieższej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu a także do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem ciekawe przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.Nowoczesny i oryginalny sposób ujęcia problematyki czynią z książki znaczące źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych, społecznych i humanistycznych, a także – w części – kierunków prowadzonych na uczelniach technicznych i przyrodniczych.Praca przydatna dla specjalistów marketingu przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji społecznych, agencji reklamowych w tworzeniu atrakcyjnych strategii komunikacji marketingowej, strategii których ramy w triadzie: modele–struktury–instrumenty, pokazuje właśnie ta książka.

Szczegóły
Tytuł Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu
Autor: Wiktor Jan W.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.