Średnia Ocena:
Teorie komunikacji i mediów. Tom 2
Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości twórców jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy różnorakich dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać, a medializacja jest ceną, jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami, które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów, nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych, w tym szczególnie medycznych. Natomiast idealnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem, edukacją a także polityką. Redaktorzy tomu
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Teorie komunikacji i mediów. Tom 2 |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Atut |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Teorie komunikacji i mediów. Tom 2 PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!