Teorie komunikacji i mediów. Tom 2 okładka

Średnia Ocena:


Teorie komunikacji i mediów. Tom 2

Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości twórców jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy różnorakich dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać, a medializacja jest ceną, jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami, które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów, nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych, w tym szczególnie medycznych. Natomiast idealnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem, edukacją a także polityką. Redaktorzy tomu

Szczegóły
Tytuł Teorie komunikacji i mediów. Tom 2
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Atut
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Teorie komunikacji i mediów. Tom 2 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Teorie komunikacji i mediów. Tom 2 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.