Średnia Ocena:
Kompendium wiedzy o marketingu
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy idealnie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka ebook zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera też słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i info dodatkowe.Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może również być idealnym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kompendium wiedzy o marketingu |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2007 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Kompendium wiedzy o marketingu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Książka ebook bardzo mi pomogła w przygotowaniach do egzaminów na studiach. Jest napisana prostym i zrozumiałym dla każdego językiem. Myślę, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie :)