Średnia Ocena:
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
Twój najcenniejszy kapitał.Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, ponieważ pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we swóim tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, słynni ze własnych pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje swój pomysł na siebie. Każdy świeci niezwykłym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania swojej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj własną reputacją i własną marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą |
Autor: | Malinowska-Parzydło Joanna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Napisana w interesujący sposób pozycja przedstawia jak można zagubić się w dzisiejszym świecie i co zrobić aby siebie zachować.
Książka ebook Jesteś marką opisuje bardzo dokładnie zjawisko marki osobistej, które coraz częściej pojawia się w kontekście content marketingu a także marketingu bazującego na autentyczności. Ciekawie o tym pisze też w własnej książce pdf Autentyczny copywriting Anna Piwowarska.W publikacji autorstwa Joanny Malinowskiej-Parzydło znajdziemy nie tylko objaśnienie czym jest marka, lecz także przeczytamy o tym, w jaki sposób możemy zbudować własną markę osobistą. Jednak nie są to „tanie sztuczki” marketingowe. Wiedza przekazana w książce pdf pozwala na budowanie autentycznego wizerunku, który wzmacnia siłę marki, a co za tym idzie też i naszych działań. Autentyczność pozwana na zbudowanie wokół siebie dobrej aury budzącej zaufanie (nie tylko w odniesieniu do biznesu, lecz i w życiu prywatnym), co owocuje stworzeniem autorytetu dla osób zebranych wokół marki.http://www.czytajac.pl/2016/09/jestes-marka-joanna-malinowska-parzydlo/
Idealna pozycja. Bardzo rzeczowa i konkretna. Na pewno będę jeszcze do niej wracać nie raz.
To pozycja, do której powinno się wracać co jakiś czas, która zawiera mnóstwo cennych wskazówek, i która pozwoli nam w pełni realizować stawiane przez nas cele związane z tworzeniem silnej marki osobistej. Joanna Malinowska – Parzydło ze względu na własne bogate doświadczenie zna się na rzeczy. Prócz własnych doświadczeń prezentuje w książce pdf trafne przykłady historii sukcesów różnorakich ludzi a także popełnianych przez nich błędów.Duży plus należy się też za wydanie książki. Twarda, solidna okładka, szyte strony a także specjalna wstążeczka do zaznaczania, w którym miejscu skończyliśmy. Jestem bardzo zadowolona z wydania. Książka ebook ukazała się nakładem Wydawnictwa OnePress. Zalecam ją szczególnie osobom pragnącym zagłębić tajniki tworzenia silnej marki osobistej, świadomym własnych życiowych celów a także tym, którzy pragną się rozwijać. Niewątpliwie budowanie własnej, unikalnej marki osobistej jest rzeczą trudną i długoterminową. Równocześnie jest to tematem nieco śliskim, gdyż można dynamicznie się „wypalić”. Stała praca pomaga zbudować naprawdę coś wyjątkowego i kreować swój wizerunek i siebie. Należy przy tym pamiętać, by robić to tak jak sami pragniemy a nie tak, jak oczekują od nas ludzie.
,,To nie jest książka ebook o tym, jak się lansować. Ani o tym, jak udawać kogoś innego. Jest o tym, jak konsekwentnie budować trwały sukces osobisty dzięki autentyczności i byciu sobą. ”Joanna Malinowska–Parzydełko przez wszystkie lata ścieżki zawodowej zadbała o tworzenie niezależności. Opierała się na tym, w czym jest dobra, a nie w związku z logo firmy, która ją zatrudniała. Spostrzeżeniami dzieliła się na prowadzonym blogu, z czasem pozyskując wielkie grono nieustannych czytelników na całym świecie. W tym roku wydała swoją powieść. Podeszła do opisanego tematu profesjonalnie, udzielając dużo porad i propozycji umożliwiających samorozwój. ,,Moje doświadczenia pokazują, że ludzi można podzielić na dwie kategorie. Do pierwszej należą osoby, które żyją z wizją własnego życia, realizują własne cele, (...) wiedzą, kim są i kim chcą się stać. Druga grupa to ludzie, którzy uważają, że planowanie i zarządzanie to sfera korporacji, a oni sami żyją, akceptując to, co im świat przyniesie. (...) Ta książka ebook z pewnością przypadnie do gustu tym pierwszym i może wzbudzić niechęć u drugich. ”Czy tego chcesz, czy nie, jesteś marką – codziennie kształtujesz indywidualny wizerunek i stajesz się świadectwem oferowanych usług. W książce pdf znajduje się dużo przydatnych zaleceń popartych refleksyjnymi pytaniami. Urozmaicają je trafne przykłady historii sukcesów różnorakich ludzi a także popełnianych przez nich błędów. Podział poszczególnych rozdziałów, dopasowana czcionka i odpowiednia interlinia ułatwiają czytanie, sprawiając, że czytelnik przedziera się przez kolejne strony bez kontroli ponad czasem. Zadbano nawet o miejsca umożliwiające zrobienie krótkich notatek. Osobiście nie skorzystałam z tej opcji – żałowałabym pisania po tak nieźle zrobionej książce. Wydanie jest świetne, jedne z najładniejszych, jakie widziałam. Doskonale odwzorowuje główną myśl tej publikacji. Lekturę umila także przystępny styl autorki – stale fachowy, lecz jednocześnie pełen życzliwości, ciepłego spojrzenia na drugiego człowieka. Koncepcja zarządzania sobą nie musi być ofertą dla wszystkich. To oferta dla ludzi świadomych siebie, relacji z innymi i własnych potrzeb, aktywnie śledzących zmiany zachodzące wokół nich. ,,Jesteś marką” przypadnie do gustu osobom z ambicjami, które czują potrzebę pozytywnych zmian i potrafią do nich konsekwentnie dążyć.Anna Zborowska
Jeżeli stale zadajesz sobie pytanie: –Kim jestem? -Czy stale sobą, czy „podróbką” spełniającą oczekiwania innych... Czy jesteś Osobą, czy Osobowością? Co i jak komunikujesz? Czy można powiedzieć , że jesteś na dobrej drodze do budowania własnej i tylko SWOJEJ MARKI, która pozwoli Ci na realizację marzeń, pasji i życia wartościowym życiem… Odpowiedź- na nurtujące Cię zapytania odnajdziesz w tej właśnie książce. Polecam.
Książka ebook dla ambitnych a także tych, którzy lubią pracować ponad swoim charakterem. Olbrzymim plusem tej pozycji jest to, że treść jest prosto przyswajalna a po jej przeczytaniu wiele w głowie zostaje. Autora uświadomiła mi, że to, jak potoczy się nasze życie zależy tylko od nas i świadomego zarządzania samym sobą. Świetna. Jeśli szukacie dobrej coachingowej książki, to polecam. Warto.