Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej okładka

Średnia Ocena:


Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Zarządzanie jakością stanowi jedno z najistotniejszych wyzwań współczesnych organizacji, które funkcjonują w warunkach rosnącej konkurencji a także coraz większych wymagań klientów. Podmioty gospodarcze, lecz także inne organizacje, w tym jednostki sektora administracji publicznej czy non-profit, muszą wciąż się rozwijać i udoskonalać, jak też poszerzać i modernizować własną ofertę dla interesariuszy, tak wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Jedną z dróg do poprawy pozycji konkurencyjnej na rynku może być systemowe zarządzanie jakością. Jeszcze do niedawna działania zmierzające do wdrożenia w organizacji systemu zarządzania jakością traktowane były przez wielu menedżerów jako niepotrzebny wydatek i biurokratyczne obciążenie. Dzisiaj coraz częściej postrzegane są w kategoriach inwestycji – nie tylko przydatnej, lecz wręcz niezbędnej do efektywnego funkcjonowania organizacji w długiej perspektywie strategicznej. System zarządzania jakością jest złożonym systemem zarządzania informacją i wiedzą na temat procesów a także środowiska działania organizacji. Dzięki niemu organizacja potrafi się samodoskonalić, dostosowywać do wyzwań współczesności, oczekiwań klientów, potrzeb rynków. Zarządzanie jakością pozwala organizacji uczyć się – pomaga nabywać wiedzę i odpowiednio ją transferować, dostrzegać kłopoty i wyzwania, unikać błędów, eliminować ryzyka, dzielić się osiągnięciami z otoczeniem. Zarządzanie jakością spaja wszystkie funkcje organizacji, w tym zwłaszcza te mające bezpośredni wpływ na jakość obsługi klienta i poziom jego satysfakcji w relacjach z organizacją. Dotyczy to zarówno organizacji komercyjnych, jak i publicznych, wszak – jak słusznie zauważa Tomasz Białas – wymogi gospodarki rynkowej stworzyły przestrzeń dla ekonomizacji działania organizacji publicznych i wdrażania w nich metod i technik zarządzania słynnych sektorowi biznesu.

Szczegóły
Tytuł Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Humanitas
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.