Średnia Ocena:
Jaki? Jaka? Jakie? 1. Przymiotnik
Książeczka przeznaczona jest dla dzieci w nauczaniu zintegrowanym i służy kształtowaniu pojęcia przymiotnika. Proponowane ćwiczenia i obserwacje językowe pomogą dzidziusiowi odkryć najistotniejsze cechy i funkcje tej części mowy, dostarczając interesującego słownictwa i okazji do posługiwania się nim w różnorakich sytuacjach. Książeczka idealnie służy do zajęć wyrównawczych i ukierunkowanej pracy z dzieciakami z dysleksją i dysortografią a także w terapii logopedycznej. Różnorodność form ćwiczeń a także ich zabawowy charakter uatrakcyjniają proces uczenia opierając go na aktywności i samodzielności dziecka. Temu celowi służą również barwne, humorystyczne ilustracje uzupełniające i wzbogacające warstwę językową zadań. Książeczki PUS służą zawsze w połączeniu z Zbiorem Kontrolnym PUS - poręcznym, zamykanym pudełkiem z plastiku w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków, a cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jaki? Jaka? Jakie? 1. Przymiotnik |
Autor: | Zdybel Dorota |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Epideixis |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Jaki? Jaka? Jakie? 1. Przymiotnik PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Zalecam pus-y w każdej postaci, dzidziuś poprzez zabawę uczy się samodzielnie rozwiązywać zadania. W części dotyczącej przymiotnika mnóstwo interesujących sposobów na utrwalenie zasad gramatyki, przy każdym zadaniu powtarzamy zapytanie jaki?, Jaka?, Jakie?. Zadania ciekawe, a możliwość samodzielnego sprawdzenia poprawności wykonanej pracy buduje u dzidziusia poczucie swojej wartości. Najważniejsze, dzidziuś nie czuje, że się uczy, powtarza gramatykę z przyjemnością.