Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Dużo osób w rynku mobilnym i aplikacjach mobilnych dopatruje się ogromnego potencjału finansowego. I słusznie, bo urządzenia tego typu są znacznie bliżej ludzi niż zamierzchłe komputery stacjonarne czy nawet laptopy i notebooki. Towarzyszą ludziom niemalże cały czas - dwadzieścia cztery godziny na dobę. Warto to wykorzystać. Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kogo ciekawi potencjał finansowy rynku mobilnego, dla każdego, kogo korci, by zbić na nim fortunę dzięki stworzeniu jednej, przełomowej aplikacji. Aby nauczyć się, jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych, nie trzeba umieć programować. Starczy mieć dobre pomysły, dużo zapału i marzenia.Ta książka ebook ma jedno zadanie: wprowadzić Cię w świat aplikacji mobilnych od konkretnej strony (finansowej!). Rynek aplikacji mobilnych jest stosunkowo młody, lecz już może pochwalić się bogatą historią. Twórca tej książki także ma w niej własne miejsce. Dlatego zaczyna od rysu historycznego, a następnie wymienia i opisuje najistotniejsze platformy pozwalające dystrybuować aplikacje. Podpowiada, jakie czynniki decydują o powodzeniu aplikacji i jak zaprojektować produkt tak, by na siebie zarabiał. A bo bez dobrej promocji nawet najciekawsze pomysły zaginą w tłumie, podsuwa również najskuteczniejsze metody reklamowania aplikacji, które mają przynosić radość użytkownikom i… pieniądze twórcom!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych |
Autor: | Stalewski Piotr |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
"Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych" autorstwa Piotra Stalewskiego, absolwenta informatyki na Politechnice Warszawskiej, doświadczonego programisty, podejmuje tematy projektowania i promocji oprogramowania na urządzenia mobilne, a także jego aspektów finansowych. Omawia on własne doświadczenia na tym polu, realia rynku i możliwości dostępne tam dla młodych developerów. Twórca popierając się przykładami omawia sposoby spienieżania gier i aplikacji porównując je ze sobą pod kątem m.in. platformy, docelowej grupy użytkowników a także formy dystrybucji. Wymienia też cechy, które powinna spełniać aplikacja by mogła osiągnąć sukces- takie jak przyjazny interfejs a także atrakcyjna szata graficzna. Kategoryzuje je ze względu na stopień innowacyjności i ocenia ryzyko związane z powielaniem już istniejących schematów. Pokazuje realne rozwiązania i narzędzia pożyteczne w tworzeniu oprogramowania, skupia się także na możliwościach promocji swojego produktu. Książkę tę czyta się lekko, twórca używa swobodnego języka, nie jesteśmy zasypywani suchymi faktami, ale podążamy płynnie poprzez kolejne rozdziały. Wiedza jest przekazywana w interesujący sposób, a poruszana tematyka jest pociągająca dla czytelnika, który po przeczytaniu jest zachęcony do tworzenia aplikacji mobilnych i komercjalizacji własnych projektów. Lekturę tej pozycji można polecić każdej osobie zainteresowanej tworzeniem aplikacji mobilnych i nie tylko, niektóre poruszone tematy są uniwersalne jak porady dotyczące projektowania oprogramowania generującego zysk. Książkę zaproponuję więc każdemu programiście mającemu wolną chwilę na ciekawą lekturę.Niestety ma ona również własne wady, grafiki są czarno-białe, a twórca interpretuje kolory tam użyte.Okładka raczej nie zachęca do zakupu, posiada trywialną konstrukcję, tworzy wrażenie braku profesjonalizmu, ale jednak kolory mogą przyciągnąć oko.Sama książka ebook jest krótka (100 stron), ale posiada wystarczającą ilość treści i dość nieźle wyczerpuje temat. Moja ocena: 8/10.Polecamy, zespół dobrerecenzje.pl