Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Prezentowany w niniejszej książce pdf program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) a także przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe albo fałszywe. Program podzielony został na sześć poziomów:Poziom 1: Łatwe przyjmowanie perspektywy – Rozumienie, że dzidziuś i nauczyciel mogą widzieć różnorakie rzeczy.Poziom 2: Złożone przyjmowanie perspektywy – Rozumienie, że dzidziuś i nauczyciel spoglądają na coś z innej perspektywy.Poziom 3: Rozumienie zasady „widzieć znaczy wiedzieć” – Rozumienie, że ludzie wiedzą tylko o rzeczach (stanach), których doświadczyli bezpośrednio albo pośrednio.poziom 4: Rozumienie prawdziwych przekonań – Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są prawdziwe a także że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.Poziom 5: Rozumienie fałszywych przekonań – Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są fałszywe, a także że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.Poziom 6: Rozumienie przekonań drugiego rzędu – Rozumienie, że jedna osoba może myśleć o tym, co myśli druga osoba, a także wykorzystywanie tego do przewidywania zachowania.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu. Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców |
Autor: | Howlin Patricia, Baron-Cohen Simon, Hadwin Julie |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo JAK |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.