Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting okładka

Średnia Ocena:


Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się własnymi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dzisiaj piszemy już inaczej, ponieważ czytamy również inaczej. Teksty, które prosto się pisze, ciężko się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka ebook jest o ciężkim pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa nierzadko ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Szczegóły
Tytuł Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor: Jabłoński Artur
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.