Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się własnymi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dzisiaj piszemy już inaczej, ponieważ czytamy również inaczej. Teksty, które prosto się pisze, ciężko się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka ebook jest o ciężkim pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa nierzadko ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting |
Autor: | Jabłoński Artur |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Onepress |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.