Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się własnymi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dzisiaj piszemy już inaczej, ponieważ czytamy również inaczej. Teksty, które prosto się pisze, ciężko się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka ebook jest o ciężkim pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa nierzadko ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting |
| Autor: | Jabłoński Artur |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Onepress |
| Rok wydania: | 2017 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.