Międzynarodowe Prawo Pracy. Tom I Międzynarodowe Publiczne Prawo Pracy. Wolumen 1 okładka

Średnia Ocena:


Międzynarodowe Prawo Pracy. Tom I Międzynarodowe Publiczne Prawo Pracy. Wolumen 1

Międzynarodowe prawo pracy jako gałąź prawa reguluje warunki zatrudniania pracowników migrujących. Książka ebook "Międzynarodowe prawo pracy. Tom I. Międzynarodowe publiczne prawo pracy. Wolumen 1" zawiera omówienie zagadnień związanych z: organizacją, kompetencjami, zasadami funkcjonowania Międzynarodowej Organizacji Pracy. Ponadto opracowanie przedstawia kwestie dotyczące procedury nadzoru Międzynarodowej Organizacji Pracy i jej jednostek organizacyjnych ponad przestrzeganiem przepisów międzynarodowego prawa pracy przez państwa członkowskie. Publikacja zawiera także bogaty wybór literatury obcojęzycznej a także źródła z zakresu międzynarodowego prawa pracy (m.in. Konstytucję Międzynarodowej Organizacji Pracy a także konwencje).

Szczegóły
Tytuł Międzynarodowe Prawo Pracy. Tom I Międzynarodowe Publiczne Prawo Pracy. Wolumen 1
Autor: Świątkowski Andrzej Marian
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Rok wydania: 2008
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Międzynarodowe Prawo Pracy. Tom I Międzynarodowe Publiczne Prawo Pracy. Wolumen 1 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Międzynarodowe Prawo Pracy. Tom I Międzynarodowe Publiczne Prawo Pracy. Wolumen 1 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.