Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Podręcznik kontynuuje naukę programowania w wizualnym środowisku Scratch a także rozpoczyna naukę w językach HTML i Python, wprowadza w zagadnienia algorytmiczne, uczy projektowania i realizowania rozbudowanych prezentacji, tworzenia projektów multimedialnych w edytorze grafiki, rozwija umiejętności edycji tekstu i grafiki, prezentuje metody pracy ponad wspólnymi dokumentami tekstowymi i graficznymi w internetowej chmurze, zachęca do nauki i rozwijania zainteresowań w sieci a także pokazuje, jak korzystać z świeżych technologii. Uczeń w klasie siódmej dowie się: na czym polega praca w chmurze, czy można wierzyć informacjom zaczerpniętym z internetu; czego nie można publikować w internecie, co to jest funkcja, liczba doskonała, rekurencja, algorytm, jakiego języka programowania warto się uczyć, jak oblicza się kolejne liczby Fibonacciego, jak ilustrować i formatować teksty, jak pracować z wielostronicowymi dokumentami, jak łączyć różnorakie fragmenty w jeden obraz, jak przygotować film wideo z różnorakimi efektami. Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco: na początku każdej z 30 lekcji stawiany jest interesujący problem, w trakcie lekcji uczeń poznaje sposób jego rozwiązania, po każdej lekcji samodzielnie rozwiązuje zadania. Tematy zajęć komputerowych łączą się z innymi przedmiotami. Spis działów: 1. Lekcje z komputerem – wprowadzenie 2. Lekcje programowania 3. Lekcje z algorytmami 4. Lekcje w edytorze 5. Lekcje z multimediami
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Informatyka 7. Podręcznik. Szkoła podstawowa |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.