Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najistotniejszy komunikat Odkrywanie plusów wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać wynik skali Kim, u diabła, jest Growth Hacker?To zapytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono również jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker — inaczej: haker wzrostu — to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu albo usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy |
Autor: | Holiday Ryan |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Zastanawiacie się pewnie dlaczego poza jedną stroną? Czytajcie a na pewno się dowiecie. Książka ebook jest świetna, naprawdę fajnie prezentuje przyszłość marketingu. Nie robi tego jednak sztywno, teoretycznie i nudnie. Wszystko nafaszerowane jest interesującymi przykładami, które można wręcz żywcem wcielać w życie własnej firmy/działalności itp. Niezrozumiałe z początku pojęcie growth hacker marketingu od tej pory weszło do mojego słownika. Pochłonęłam tę książkę w jeden wieczór, niestety poza jedną stroną. Tyle zostało mi do przeczytania, gdy wszedł mój chłopak, zrobił duże oczy, krzyknął: "wow, skąd masz?" i zabrał mi książkę. Przekonajcie się sami, zalecam :)
Pokazuje case study, jak działały słynne marki. Dynamicznie się czyta. Polecam.
Idealna książka ebook napisana w przestępny sposób. Przykłady jakie są w niej podane można niemalże od razu zastosować w swoim marketingu. Książka ebook cienka lecz treściwa, chociaż szkoda, że taka krótka.
Dynamicznie się czyta, bo książka ebook napisana jest w zabawny, przystępny sposób.
Cudownie wydana, warta poznania. Książka ebook zawiera dużo przykładów słynnych marek fashion - logotypów, przygotowania do produkcji, interesujące inspiracje.
Ładna okładka ze strzałkami skierowanymi na zewnątrz, sugerujące rozrost a także duży napis „O przyszłości marketingu i reklamy”. Brzmi zachęcająco, prawda?„Growth Haker, to osoba, której zadaniem jest zbudowanie samonapędzającej się maszyny marketingowej, która bez niczyjej pomocy dotrze do milionów klientów” – Aaron GinnW przedstawianym tytule „Growth Haker Marketing” mamy możliwość zobaczenia na czym dokładnie ta cała, stosunkowo świeża idea polega. Wstęp książki, to kilka słów od polskiego wydawcy Jacka Kotarbińskiego, autora „Sztuki rynkologii”. Zawierają one spostrzeżenia na temat rynku polskiego i amerykańskiego, w formie małego porównania a także osobiste obserwacje i wskazówki.Treść główna zaczyna się przede wszystkim od przedstawienia firm, szczególnie stawiających na nowoczesne rozwiązania, które osiągnęły duże dochody za pomocą małego, bądź wręcz żadnego nakładu marketingowego. Każdy przecież zna, bądź używa produktów i usług Dropbox, Hotmail, Instagram, Groupon czy Pinterest. To są perełki, które w ciągu krótkiego czasu zarobiły miliony, a nawet miliardy dolarów.No dobrze, lecz co to jest Growth Haking? To świeży sposób myślenia o marketingu. Znając rzecz, którą pragniemy wypromować, możemy wykorzystać kilka prostych sposobów, bez wspomnianego już wielkiego nakładu finansowego. W książce pdf „Growth Haker Marketing” zostały one przedstawione jako 4 kroki:1. Wszystko zaczyna się od dopasowania produktu do rynku2. Znajdź haka na wzrost3. Przemień 1 w 2, a 2 w 4 – wirusowość4. Zamykanie pętli: retencja i optymalizacjaJeśli nurtują Cię zapytania typu: „Jak zdobyć rozgłos mojej aplikacji?”, „Co zrobić, żeby użytkownicy korzystali z moich usług a także jak mogę ich do tego zachęcić?”, „Jak sprawić, żeby dotychczasowi użytkownicy sami napędzali rozgłos i prestiż produktu?” to jest to doskonała książka ebook dla Ciebie!Szczególnie zalecam osobom prowadzącym swoje biznesy, tym już trochę doświadczonym, start-up’owcom a także wszystkim tym, którzy zaciekawieni są w jaki sposób nie inwestując żadnych pieniędzy w reklamę zyskać sława liczoną w milionach użytkowników. Książka ebook warta przeczytania, szczególnie dlatego, że twórca nie pisze o zbędnych pierdołach. Czysta esencja idei wraz z przykładami.Moja ocena: 9/10Polecamy, zespół dobrerecenzje.pl