Gratulanci i Winszownicy. Zarys Komunikacyjnej Historii Winszowania okładka

Średnia Ocena:


Gratulanci i Winszownicy. Zarys Komunikacyjnej Historii Winszowania

Głównym założeniem pracy jest rekonstrukcja kontekstów sytuacyjnych wyzwalających określone metody składania życzeń, które to, będąc pozornie drobną czynnością, wpływają na mentalność człowieka i współdecydują o jego relacjach ze światem. Twórca – narodzony gawędziarz, swobodnie poruszający się po europejskiej historii kultury, tropi w niej fascynujące szczegóły i umiejętnie wplata w narrację naukową. Posługując się licznymi przykładami, przedstawia postępującą degradację form komunikacji towarzyskiej, nasilającą się w efekcie banalność, sztampę i kicz, które niweczą autentyzm i szczerość. Ostatnia element pokazuje tematykę pracy z pozycji poradników dla „leniwych winszowników”. Przedstawione są w niej zmieniające się konwencje, potrzeby i oczekiwania związane ze składaniem życzeń a także z wyborem osób, do których takie życzenia się kieruje.

Szczegóły
Tytuł Gratulanci i Winszownicy. Zarys Komunikacyjnej Historii Winszowania
Autor: Kowalski Piotr
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Gratulanci i Winszownicy. Zarys Komunikacyjnej Historii Winszowania w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Gratulanci i Winszownicy. Zarys Komunikacyjnej Historii Winszowania PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.