Średnia Ocena:
Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia
Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak ważny w contact center jest czynnik ludzki a także jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość.W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano też główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia |
Autor: | Bera Agnieszka |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Rozpisani.pl |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!