Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia okładka

Średnia Ocena:


Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak ważny w contact center jest czynnik ludzki a także jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość.W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano też główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.

Szczegóły
Tytuł Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia
Autor: Bera Agnieszka
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Rozpisani.pl
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.