Średnia Ocena:
Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona świeży sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta a także ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest idealnym metodą na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką. Niniejsza książka ebook stanowi ważny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta |
Autor: | Kacprzak Agnieszka, Dziewanowska Katarzyna, Skorek Monika |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!