Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta okładka

Średnia Ocena:


Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta

Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona świeży sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta a także ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest idealnym metodą na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką. Niniejsza książka ebook stanowi ważny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.

Szczegóły
Tytuł Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta
Autor: Kacprzak Agnieszka, Dziewanowska Katarzyna, Skorek Monika
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.