Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie znanego dramatu, pytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo zapytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, bo to ciekawe narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą prezentuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach a także twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a dynamicznie się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim okresie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i świeżych możliwości, które proponuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej odnajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się również dużo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Google Analytics dla marketingowców |
Autor: | Zastrożna Martyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.