Fitopatologia. Tom 2. Choroby roślin uprawnych okładka

Średnia Ocena:


Fitopatologia. Tom 2. Choroby roślin uprawnych

Fitopatologia to nowoczesny, dwutomowy podręcznik akademicki, w którym przedstawiono najnowszą wiedzę dotyczącą chorób roślin. Autorami są wybitni nauczyciele akademiccy, którzy prezentują podejście do fitopatologii uwzględniające efekty prac z zakresu biologii molekularnej, genetyki, ekologii i innych pokrewnych dziedzin. W pierwszym tomie przedstawiono ogólne zagadnienia związane z etiologią, epidemiologią, patogenezą chorób roślin i ich znaczeniem a także sposoby ochrony roślin. W drugim tomie opisano szczegółowo wybrane choroby roślin uprawnych, uwzględniając: występowanie i szkodliwość, objawy, etiologię, epidemiologię i ochronę. Książka adresowana jest przede wszystkim do studentów, lecz może być także doskonałą pomocą naukową pomiędzy innymi dla młodych pracowników naukowych, doktorantów, a także specjalistów z innych dziedzin biologii powiązanych z fitopatologią.

Szczegóły
Tytuł Fitopatologia. Tom 2. Choroby roślin uprawnych
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: PWRIL Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Fitopatologia. Tom 2. Choroby roślin uprawnych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Fitopatologia. Tom 2. Choroby roślin uprawnych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.